eurovision

var en sväng på marknaden med mamma idag, men handlade inte så mycket. bara strumpor haha och lite kokosbollar <3  på kvällen kom emelie hit och käkade tacos med oss, det var mys. vi kollade på de sista avsnitten av greys anatomy, och jesus säger jag bara .. vill avslöja, men nej ;)  kollade sen på eurovision, och tycker absolut att rätt bidrag vann! Lena var hur duktig som helst :)   dock tråkigt att Annas bidrag inte var med .. men hon hade nog ändå inte haft så stor chans .. nu så sitter jag här med en ansiktsmark i fejjan, och ska snart sova. just nu vill jag ha för sju månader sen. bästa tiden i mitt liv, helt klart. men ja, nu väntar framtiden. jag kan inte bestämma vilken mobil jag vill ha. antingen en iphone, HTC hero, eller en Samsung yet .. ska nog åka till elgiganten imorgon eller något och kolla runt lite :) godnattis !



Postat av: ronja

härliga bilder :)

2010-05-31 @ 13:18:44
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

åh vad härliga bilder!

2010-05-31 @ 14:47:17
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0