happy b-day faster

var hemma hos farmor och farfar och firade faster som fyller år idag :)  blev massa fika, och idag fikade jag faktiskt! hade hållt mig ifrån sånt i fem veckor, men hallå ingen kan stå emot fika hemma hos farmor och farfar .. så det blev liksom inte speciellt nyttigt, men so? ibland måste man ju fuska lite iaf ... man har bara ett liv ;)  faster fick ett presentkort på åhlens av oss, som hon ville ha, så fick hon några filmer :) myz var det där borta iallafall, grattis faster! :D

min studentpresent från storasyster blir awesome! vi ska åka ner på stan imorgon och kolla löshår och så ska hon köpa det till mig :D antingen rött, eller blont, som man sen färgar rött. blir indiskt hår, hur fint som helst. kommer använda det på studente, och sen typ hela sommaren :) tack för det, världens bästa storasyster !! <3  (och rebeccca, glöm inte att du är världens bästa lillasyster!! <3 ) sen så sminkar hon ju mig också, hon är makeupartist, så det blir nog massa braaa! :)
åh jag vill bara ha studenten nuuu!



Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR: jag har bara hunnit sagt till henne att den finns. Men sedan sa hon att hon skulle kika vidare. kan höra med henne idag?! :)

2010-05-17 @ 07:14:26
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

gott :D

2010-05-17 @ 17:12:51
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Erika

Det där såg gott ut :)



sv: Ja allt är helt okej. sjd?

2010-05-17 @ 17:25:24
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0