LADY GAGA <3

dagen har varit så sjukt grym! åkte till stockholm med pappa, och hämtade mamma och rebecca på deras hotell. dom hade sovit där för dom hade varit på lady gaga igår! sen så åkte vi till barkarby outlet och kollade lite, och köpte en pannkaksmaskin .. haha! sen så åkte vi till globen shoppingen och gick runt och kollade på massa saker, och efter det fick jag och rebecca stå i kö till lady gaga konserten i typ en timme, i regn och sånt, inte speciellt skoj! men när vi väl kom in fick vi platser nästan längst fram (ståplats) :d  och det är helt sjukt hur bra hon var! hon sjunger så galet bra, och är helt jättesuperduperbra! var inte alls så stort fan av henne innan idag! men nu hörrni kommer jag börja lyssna på henne ;p  skulle börjat tidigare, för jag har vekligen missat något! och hon verkar så himla snäll och ja det går liksom inte att förklara känslan! det var så sukt mäktigt. och nu gör mina fötter ont. och min hals gör ont, undrar om jag kommer kunna prata imorgon xd  och har hoppat som ett as, och sånt .. men jah riktigt skoj var det verkligen, och jag är sååå glad att jag gick! nu ska jag sova, så jag orkar inte skriva mer, men det kommer bilder sen, det kan jag looova ;)  pusspåer!!! <33

Postat av: Jessi

Sv: Tack så mycket! :) Jag håller nämligen på med fotografering, men den bilden var tagen för kanske 3 år sedan när jag ännu hade en liten digitalkamera ;)

2010-05-09 @ 10:43:04
URL: http://jessicarex.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0