nyfärgat löshår

yes alla människor, så ligger det till, har färgat löshåret rött idag, och det blev hur schysst som helst, så det blir awesome på studenten! åkte till skolan till elva idag och käkade mat med några, och sen satt jag och jasmine och gjorde klart psojektarbetet i flera timmar, usch säger jag bara. hoppas läraren är nöjd nu förfan. efter det cyklade jag och rebecca hem tillsammans, och när vi kom hem var emelie här hemma :)  vi färgade mitt löshår två gånger, och det blev riktigt bra faktiskt, som sagt. exakt samma färg som mitt riktiga hår ^^ har också kollat lite på andra säsongen av tila tequila! :)  nu så ska jag plugga matte, har mitt näst sista matteprov imorgon ;)  pusspuss

bild från i vintras! XD


Postat av: Johana

tack sötnos !

detsamma :)

2010-05-21 @ 06:43:42
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Sanna

ååh tack så jätte mkt söta du! :)

2010-05-21 @ 08:51:36
URL: http://kasanna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0