plugg och frukt

sitter här nu och pluggar psykologi och käkar torkade aprikoser, älskart! eller ja, inte pluggdelen kanske ;p  har prov imorgon, och jag tror det kommer att gå bra, får plugga mycket idag bara, så funkar det nog :) gjorde ju matteprov idag också, och det gick nog ganska bra, tror jag! längtar tills på torsdag när jag ska färga mitt nya fina asiatiska löshår ;)  blir nog asnice. och glöm inte, om 24 dagar gäller det ;)  nej nu ska jag förtsätta plugga, tog bara en kort paus :) puss


Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR gud vad bra! joda allt är fint här med... livet leker liksom ;)

2010-05-18 @ 17:09:13
URL: http://estr.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0