tjoho

har precis gjort mig iordning och ska snart cykla iväg till skolan, men tänkte först skriva ett litet inlägg här :)  pluggade hela kvällen igår, och nu ska jag cykla till skolan och sitta och plugga i ca två timmar innan matteprovet. jag hoppas verkligen att provet går bra, det känns ju som att jag kan det mesta nu, så blir lite ledsen om det inte funkar. vädret är fantastiskt fint idag, så det blir att cykla till skolan idag igen med hög musik i öronen, härligt. efter skolan idag skulle jag egentligen träna, men nej hörni jag har prov i psykologi imorgon, så det blir att plugga hela kvällen idag igen ;p  men det är ganska värt, är ju bara 24 dagar kvar nu .. till arbetslösheten. men ja alla, ni får ha en bra dag! :) ppuuuuss!


Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR: Hejsan igen!

Hon sa att tyvärr fick hon inte för sin mamma just nu. hon fyller år om två och en halv vecka och det kändes lite onödigt att lägga 1000 kr på det nu.. Tyvärr..

2010-05-18 @ 15:41:29
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR : va bra, hon blev lite orolig och trodde du skulle bli arg för att du ångrar dig. Hoppas du inte är det?



allt bra idag annars? :)

2010-05-18 @ 15:48:49
URL: http://estr.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0