valborg igår då

igår var det ganska nice. började med att jag gick på stan med lovisa, timmy och emil! köpte en mascara, två tröjor och ett par svarta jeansleggings! så nu har jag gjort av med en massa pengar . inte bra men pengar är till för att slösa! vad ska man annars göra med dom ;)  kommer bilder på kläderna sen hehe! sen så träffade vi jonnaaa, och så åkte vi hem till timmy och förfestade hihi! sminkade om mig enbart för att jag villa använda min nya mascara haha ! (y)   sen så gick vi och köpte mat och så drog vi till djäkneberget sen. det regnade lite men sen så var det faktiskt helt okej väder. där borta träffade vi massa skojigt folk som vi umgicks med ^^  skojigt var det allt. vi drog tillbaka till stan vid halv ett och så tog jag bussen hem vid kvart över ett. träffade linus en stund och sen gick jag hem! och sov till klockan ett idag, riiiktigt skönt! nu är storasyster här och hälsar på, nice ! vi har suttit och planerat mallorcaresan haha <3 kommer bji sjukt skoj på mallorca. kommer bli hur sköna 10 dagar som helst alltsåå! längtar som en häst! aja nu ska jag fixa mig lite, sen ska jag till ica och köpa ramlösa och cashewnötter<3  puuusssse


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0