godnattis

idag har jag gjort absolut ingenting. jo, tog en sväng till ica med lillasyster och sen har vi kollat på pelle svanslös haha, och sen nu har jag kollat på pettson och findus, mogen jag är. men det gör inget att man är tönt. har nyss tagit bort sminket och borstat tänderna och nu tänkte jag lägga mig och kolla på en till film, men vet inte riktigt vilken, blir väl någon gammal julkalendrar. för er som undrar så älskar jag julkalendrar, dom flesta iallafall. har hur många som helst hemma, alltid lika svårt att bestämma vilken man ska se ;)  men tror det bllir julens hjältar ikväll, eller när karusellerna sover. får se helt enkelt hihi. skriver mer imorgon, puss & godnatt <3



 



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0