syster på besök

idag har varit en bra dag tycker jag, en bra onsdag! gick upp och tog en dusch och gjorde mig iordning och sen tog jag och rebecca en promenad till ica och köpte lite saker som vi behövde hem, duktigt! sen så gick vi hem fast mamma och pappa plockade upp oss på vägen för dom var ändå ute och åkte :)  sen så hämtade vi upp emelie och så åkte vi hem. det är så mysigt när emelie kommer förbi, det är inte så ofta. vi käkade god mat och hade det trevligt, och sen kom mormor över en stund också! trevlans. sen så kollade vi på greys anatomy, och jag måste nog säga att det var det sämsta avsnittet som någonsin visats i greys anatomys historia. usch, hoppas det var den ändå gången som dom hade såntdär dokumentärsak, blä säger jag. meeeeen ja, och så kollade vi på bonde söker fru. haha håller på att dö på dendär ann-catrin haha herrejesus alltså. nej men sen åkte emelie hem, och snart ska jag nog lägga mig och se film och sen somna.

imorgon blir det möte på arbetsförmedlingen klockan tio. jag hatar att dom jämt har sina möten så jäkla tidigt på dagarna. kan dom inte ha det typ klockan två?!  iallafall efter det ska jag gå på stan med lovisa & jennifer och det blir mys :) hihi!  pusspuss



Postat av: Emelie

weiii ja tycker med det e suuuupermys o komma hem till mitt "riktiga" hem ;)

2010-11-16 @ 19:33:40

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0