opepp

jag är inte pepp på någonting ser bara det negativa i allting just nu, och det är så jävla trist. min dator är sönder, jag har inget att klä ut mig till på halloween, alla andra har beställt fina dräkter och allt möjligt, jag känner mig fattig, jag har fått ett tråkigt jobb som jag inte ens vill ha men känner mig tvungen för att jag behöver pengar, jag känner mig febrig, jag känner inte för att festa på lördag, fast jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör det, jag har alltid otur med kärlek, kommer aldrig hitta den rätte osv. allt suger nu och jag är inte pepp. hejdå

Postat av: jocke

Sv:

jo den e bra!:d

Ne gör inte mkt sj?:D

2010-10-28 @ 23:04:12
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0