sjuk på halloween?!

åh skulle ju egentligen på fest och sen utgång med massa kompisar ikväll men nej självklart är man sjuk. har haft feber hela natten och drömt feberdrömmar om lady gaga haha .. har vaknat tusen gånger av att jag har hållt på att frysa ihjäl, usch typ det värsta som finns. ska väl sitta hemma hela dagen idag och kolla på filmer, och kanske spela the sims om det funkar .. men det gör det nog inte, för min dator har damp. det är därför jag sitter vid mamma och pappas dator just nu! aja jag hoppas att ni alla friska människor får en jätterolig kväll och såntdär, medan jag ligger här hemma och ruttnar. hejdåå<3


hehe fin bild ...


Postat av: Lovisa

bajs vad tråkigt det kommer bli utan dig.. <3

2010-10-30 @ 14:35:12
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0