fredagkväll

har varit på friskis med snäckan, det blev dans, men det var inte så skoj så jag gick in på gymmet istället ;) nice. efter det så cyklade vi hem, men stannade och handlade litegran på vägen. när vi kom hem käkade vi med pappa, och sen blev det in i duschen, och sen klockan åtta var det självklart idol som gällde. jag blev ganska besviken på många faktiskt. många som var bättre innan än nu. men det var också många som hade blivit bättre nu, än innan :)  så det var både positivt och negativt! efter idol har det inte hänt så mycket, eftersom att min lillasyster bara vill sitta vid datorn hela tiden, och inte vara med mig .. tråkigt värre. har spelat lite spel på datorn, och sen så har jag kollat lite på ginas hemsida. har hittat litegran som jag vill ha, och det kommer bild på det här nedan ;) just nu är jag ganska trött, och ska nog snart lägga mig och läsa och kolla på film eller nåt i den stilen. imorgon har jag faktiskt ingen aning om vad som händer på dagen, så om nån vill hitta på nåt .. let me know. men på kvällen blir det iallafall kulturnatten här i västerås med vännerna, så det blir säkert asnice!  snart kommer bild på önskeoutfit för hösten


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0