in the middle of the night

hihi sitter och spelar mitt älskade spel på internet, samtidigt som jag sitter och kollar massa bloggar! har kollat på idol ikväll, och jag tycker att det var helt okej personer som gick vidare. hade dock velat ha med daniel .. men har blir väl antagligen ett wildcard sen, får vi hoppas! men ja annars har jag inte gjort så mycket, var och tränade lite tidigare men körde bara en kvart på crosstrainern, men det blev ändå 3,8 km, så inget att klaga över. senså har jag ätit pannkakor ;)  och sen har det inte hänt så mycket. nu ska jag väl fortsätta spela lite och sånt, och sen blir det att läsa lite innan man kryper ner i sängen! puss

hittade lite skojiga bilder :)


Postat av: Lilla jag

Roliga bilder :)

Sv: Det är min systerson och han är 5 år gammal.

2010-09-30 @ 11:25:47
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: zofie

sv; Åh Tack så mycket! detsamma!:)

2010-09-30 @ 16:27:11
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0