nattjobb? oyeah

klockan är tio över sju, och om en och en halv timme är det dags för mig att cykla till jobbet, där jag ska spendera natten .. usch har verkligen ingen lust, men det blir nog säkert bra ... har ju aldrig jobbat natt där så det känns ju lite nervöst. men allt är bättre än att jobba natt på gideonsbergs servicehus. så yes det blir finemang. haha känns som jag kommer göra typ allting fel, men jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir en lugn natt :) blir skönt sen imorgon bitti när folk kommer till jobbet, och ska jobba hela dagen, och jag får åka hem och lägga mig och sova ;)  nuu ska jag klä på mig för det har jag inte gjort än .. så ska jag fixa mig och sen åka. kanske blir en mobilblogg inatt, vi får se, men sov så gott alla människor. och tänk på mig som jobbar .. jag är avundsjuk på er! puss


Postat av: elinabäckman.

vad gör du? :)

2010-09-14 @ 19:24:17
URL: http://superbbabe.blogg.se/
Postat av: elinabäckman.

svar; härligt,pluggar, dee suger! :(

2010-09-14 @ 19:29:40
URL: http://superbbabe.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0