STAN !

det blev stan idag med jasminis! vi gick runt och kollade, och självklart blev det shopping för min del haha. köpte rakgel, lösögonfransar (till lördag), ögonmakeup-remover, nagelförstärkning, myrrolja till naglarna, en skitsnygg tröja och ett par strumpbyxor .. tror det var allt. nej en kycklingsallad också haha, supergod! aja, vi hade det awesome på stan iallafall som vanligt. försökte hitta en klänning som jag ska ha på mig på lördag (när jag fyller år, och ska bjuda hit mina vänner på lite förfest innan krogen) tihi men hittade nada! tänk att det ska vara så svårt att hitta en klänning här. hade jag varit i LA eller eller nåt så hade jag fan haft beslutsångest, om vilken jag skulle köpa. aja, ska ju ner på stan imorgon och på onsdag också så jag lär ju hitta någon ;)  men hörrni mina människor nu ska jag väl .. inte göra nåt speciellt. haha orka mig jag har tråkigt, men nu ska jag iallafall ta en bild på min nya tröja, och lägga in i nästa inlägg så ska ni få säga vad ni tycker ;)  puuuss !


juste, har fått snygga ögonskuggor av syster (det här är bara några av dem)  DIOR!

svart skugga, blå skugga, bas-skugga och en galet snygg blå skugga!!! me like

Postat av: Lovisa

Åh va nice! =D haha den blåa tänker jag på en viss tjock person xD Men hon applicera ju den fel så :D <3

2010-09-21 @ 00:35:53
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den blåa va skit snygg!

2010-09-23 @ 18:02:09
URL: http://hejsophia.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0