Grattis storasyster! :)

Idag är det så att min storasyster Emelie fyller 25 år, stort grattis till henne! :D Igår var det lite fest hemma hos henne med trevligt folk, spel, massa vin och sånt. Sen skulle vi ut på Bluemoonbar, men jag var så jäkla trött och hade ont i huvet så jag åkte hem och somnade istället haha. Men hoppas alla andra hade en riktigt rolig kväll!

Idag blir det kalas här hemma, hela tjocka släkten kommer hit och fikar, mycket trevligt! Nu är det dags för mig att klä på mig och göra mig iordning innan gästerna kommer hit, jag kommer skriva mer ikväll. Puss


Grattis Emelie! :)


Postat av: Hannah

Sv; Haha ja eller hur, jättemysiga bilder!

Jodå allt är toppen, själv? :)

2011-08-21 @ 16:19:15
URL: http://wickstrand.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0