BACK ON TRACKK LALLALA

Hej jag har visst inte skrivit blogg på ungefär tusen år, men jag har mina skäl! För det första så har det varit julafton och då har jag inte haft tid, eftersom att jag faktiskt har ett liv ;) Så jag öppnade massa julklappar istället, mys! Sen så har vi varit hos farmor och farfar på juldagen också och käkat julmat! Och sen har jag faktiskt jobbat igår och idag! Igår började ju mellandagsrean och det var galet mycket folk, människor blir helt galna och giriga när det är rea haha, drar och sliter och kastar omkring saker. Nåväl, idag var det lite lugnare. Jobbade mellan tio och halv åtta idag, så man är ganska trött nu. På kvällen har jag och pappa kollat på Final destination 5, helt okej film! Nu tänker jag fixa mig och gå och lägga mig, för imorgon börjar jag halv tio! :) Godnattis ^^


hej



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0