En ledig dag

Hej på er! Tänker börja med att säga att jag hade en jätterolig kväll i lördags. Var ut och åt mat med jobbet, och sen blev det att gå vidare mot bill&bob och sen Pluto. Där träffade jag Adam också, mycket trevligt! :) Dansade jättemassor och hade hur kul som helst! Så tack för kvällen kicksarna!

Igår var det ju tredje advent, och jag jobbade. Var faktiskt riktigt mycket folk med tanke på att det var en söndag, brukar endå vara rätt lugnt då. Men dagen gick iallafall rätt snabbt :) Klockan fem slutade jag och då kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem blev det bara mat och sen la jag mig och somnade, ungefär halv åtta. Var helt slut. Och så vaknade jag nyss. Idag är jag ledig så jag ska bara ta det lugnt hela dagen! Nu ska jag se på dagens avsnitt av julkalendern, mogen som jag är ;) Ha en fin måndag, kram!


vacker bild från förferren ..


Postat av: Linn

Hoppas du får en bra start på veckan! :-)

2011-12-12 @ 11:35:15
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0