friday!

idag har jag varit på praktiken för tredje dagen denna vecka, och även idag var det skoj! fick malla lite, ta bort saker från nivea-stället eftersom vi ska sluta med nivea sminket och sånt! klantade mig lite också haha, men man kan ju inte alltid vara bäst så  ;) man ska stå för sina misstag, och lära sig utav dom. även fast det var ett slarvfel, usch inte bra. bara att köra nya tag! fick ta lite kunder i kassan också, och varje kund gör mig a little bit stronger känns det som. känns som att jag blir tryggare och tryggare för varje kund på något sätt, allt det här är ju så nytt för mig. men så kul att lära sig. har redan lärt mig massa saker :) efter praktiken åkte jag hem till jasse på lite "förfest" eller nåt sånt! blev tacos, prat, en del dansade haha, trevligt var det. sen skulle vi ut men jag orkade inte, är så otroligt trött efter att jag praktiserat, vet inte varför. men man är praktikant, vill göra allting så bra som möjligt, vill visa sig från sin bästa sida och allt såntdära! hela tiden tänka på vad man gör och sånt. men som sagt, jag gillart. nu ska jag sova för jag är lite full och massa trött, godnatt :*


kind of söt!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0