gåvor

orkade inte skriva blogg igår, så skriver nu om gårdagen istället :) var på praktiken hela dagen, kul som vanligt. fick göra fint ute på lagret, fylla på i hyllorna, och göra snyggt i alla lådorna. låter kanske inte så kul, men jag tycker ändå att det är det :) på slutet fick jag ta en kund i kassan också, skojsigt! när jag skulle gå hem så fick jag lite gåvor. fick en foundation från maybelline och ett läppglans, en skimmeprimer, en mascara och en liten sminkväska från smashbox! happyface :D fick även massa dior-nagellack av emelie efter praktiken :) sen hände inte så mycket mer igår.

just nu håller jag på att fixa mig för att åka till praktiken igen! och idag får jag veta om jag får förlängd praktik eller om det är sista dagen imorgon. hoppas jag får vara kvar hihi. nu ska jag fixa mig färdigt och sen gå till bussen, puss&kram skumbanaaaaaaan!


Postat av: Lovisa

Hörde att du fick förlängt:D GRATTIS!<3

2011-02-10 @ 18:58:56
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

ha en fin kväll (:

2011-02-10 @ 19:33:50
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0