wilma!

sitter hos mormor fortfarande, vaknade för en stund sen. har käkar frukost och lekt med wilma som är min kusins hund. min kusin kom hit med henne imorse, för mormor brukar passa wilma medan min kusin är i skolan! så nu är hon här, och hon går och hämtar strumpor från min väska hela tiden haha .. bushunden! hon är så mysig :) snart så ska vi väl käka mat och sen ska jag gå till friskis härifrån, undrar hur lång tid det tar. men ska ju gå ut och gå en timme om dagen så :) mormor, kusin och wilma ska följa med en bit också, så jag får ju lite sällskap! när jag kommer hem idag så¨hoppas jag att pappa har satt in min laptop i mitt rum så jag kan börja använda den, vore ju nice! nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ha en bra daaag, puss på er :*


inte alltför bra bild, men ;p


Postat av: Rebecca

laptopen är i ditt rum nu! och jag sitter vid den hehehe

2011-02-08 @ 15:38:03
Postat av: Lovisa

vilken sötnos!! =D

2011-02-08 @ 16:37:57
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0