en dag på kicks

nu är jag lagom trött, har gått runt på kicks och gjort fint i hyllor, och plockat upp varor, och frontat hårfärger, och tejpat mascaror hela dagen, men kul är det kan jag säga! känns som jag har hämnat på rätt ställe. jag kanske inte kan hjälpa alla kunder men jag kan ju tala om för er att jag lär mig ganska mycket nytt varje dag, om produkterna osv! :D kan mycket mer nu än när jag började :)  förresten var det några som snodde på kicks idag också. cpmänniskor säger jag bara. hur kan man leva med sig själv när man går runt och tar i affärer? blir så irriterad. då kan ju vi som är där gå och plocka saker vi vill ha, och ta hem lika bra ? när ändå massa andra kommer och tar? dom tog från kanebo, typ jordens dyraste ansiktsvård-produkter. usch vad sur jag blir. nog om detta. jag hade annars en väldigt bra dag på praktiken. min jobbcoach kom och pratade lite med mig och min praktik-ansvarig och det gick jättebra, jag är nöjd, och dom är nöjda med mig. fick massa beröm och sånt, suger åt mig så mycket jag kan :) det är så roligt att höra, och man blir så motiverad!

senare gick jag på stan och fixade lite saker med lovisa och jennifer. sen så tänkte jag gymma, men det orkade jag inte så jag åkte hem och var onyttig istället, så jävla osmart haha vad fan hände egentligen med mitt nya nyttiga liv? ;o blir en aning besviken på mig själv om jag ska uttrycka mig personligt! haha orka mig. snart ska jag duscha och tvätta håret, sen volume master (orkar inte göra det imorgon klockan sju på morgonen, så gör det ikväll istället, det håller sig ändå till imorgon, och övermorgon typ) hihi och sen ska jag lägga mig under täcket och kolla på .. någon serie. brukar bli desperate housewives eller grey's anatomy, skojigt värre. håller också på att välja vad jag ska ha på mig imorgon kväll (när vi ska ut och röja på krogen för att fira min lillasysters 18årsdag <3) för imorgon kommer jag inte hinna hålla på och prova klänningar osv. lutar faktiskt mot nyårsklänningen. önskar jag hade råd att köpa en ny klänning till varje utgång, men näh man är fattiglapp och det är ju kanske inte alltid så skoj. oj vad mycket jag skrev, förlåt det var inte meningen. fast det gör inget för jag tror inte någon orkar läsa sig ner ända hit hahahöhö. godnatt med er, skriver mer imorgon :*


Postat av: Lovisa

Kommer bli så jävla kul imorgon! =D <3

2011-01-28 @ 00:14:51
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: FFJIDAA - Frida Lindström

Hej! Super fin blogg! Kolla gärna in min =)

2011-01-28 @ 12:14:02
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: alice

sv; va roligt :D jag mår bra! hur mår du själv?

2011-01-28 @ 16:22:51
URL: http://aliceellen.blogg.se/
Postat av: annie

sv: hehehe det är inte så mkt egentligen:P bilden luras lite:) hiihi annars är det bra med mig, hur är det själv?:D

ha en trevlig fredagskväll. puss / annie

2011-01-28 @ 21:26:56
URL: http://aaniiies.blogg.se/
Postat av: rana

skön blogg:)

2011-01-28 @ 22:57:46
URL: http://rrana.blogg.se/
Postat av: elin

SV: ja visst vill man ha alla shorts, det fanns ett par lila också som jag inte hade med i kollaget

2011-01-29 @ 11:14:17
URL: http://rutenfem.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0