grattis lillsnäckan!

idag fyller som sagt min lillasyster 18 år! svårt att fatta att hon är 18 liksom, nu kommer man väl träffa på henne på krogen osv ;p men skoj äre allt! så efter praktiken åkte jag hem, och då var det folk här :) blev fika och tårta och sånt förstås, hihi! sen så stannade emelie och roberto kvar tills nu på kvällen, och pratade och åt och såntdär, och nu åkte dom hem för en stund sen. och mamma fick reda på i sista minuten att hon måste jobba inatt, så hon har åkt till jobbet. just nu så är jag väldigt trött och ska snart lägga mig och kolla på tv, grey's anatomy får det bli :) ha en trevlig kväll allesammans ^^ :*  och stort grattis till min älskade lilla plutt <3







Postat av: Lovisa

Grattis på henne! =D

2011-01-26 @ 23:58:36
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0