partyfredag

igår var en bra dag, det gick riktigt bra på kicks :) fick malla om i hyllorna och sånt, tiden springer iväg ;) får bara höra positivt hela tiden av "jobbarkompisarna" och det känns hur bra som helst, suger verkligen åt mig allt positivt ;p helt plötsligt var klockan sex och det var dags att sluta. och när jag skulle gå så tog dom fram en låda med massa smink som hade utgått typ, dom ba "välj så mycket du vill" trodde inte det var saant haha men tog tre ögonskuggor, ett läppglans och ett nagellack (a) blev mycket glad, för hade dom inte gillat mig osv så hade dom säkert inte gjort det :D åh är glad, älskar min praktik! det är perfekta stället för mig, och jag lär mig mer och mer för varje dag :)

efter jobbet fick jag skjuts hem av pappa och när jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och sen ut igen, skynda sig att sminka sig, fixa håret, byta om och allt sånt. sen klockan sju kom det folk och förfesten var i full gång :) vi firade min lillasyster som fyllde 18 den 26e! så det blev mat och prat och såntdäär, mycket trevligt måste jag säga. sen så blev det utgång, vi gick in vip på silk. det är så nice när det är lång kö, och man bara kan gå förbi alla och gå in före, och gratis ;) var dock bara inne på krogen i en timme typ för jag blev så förbaskat trött och hade ont i huvet, så typiskt. så mamma kom och hämtade mig och jag somnade direkt när jag kom hem ;o naeh nu kommer EN bild!!!!!!!!!!!!!!!!!


Postat av: Tilda

Hoppas du hade roligt :)

Hur är det? (:

2011-01-29 @ 17:21:54
URL: http://livetsombff.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0