Back on track HEHEHE

Yey idag efter jobbet cyklade jag raka vägen till friskis och fyllde på mitt gymkort, känns så härligt! Nu är jag igång igen :) Och nu kommer jag känna mig tvungen att träna, för annars är det som att spola ner pengarna i toaletten. Så det är bra, att man känner sig lite pushad till det! Det blev 45 minuter på crosstrainern idag, skulle stå en timme men det var ju typ tusen år sen sist så jag orkade helt enkelt inte stå så länge. Ska dit imorgon igen så vi får väl se om det går bättre då :) Tränade iallafall mage också. Känner mig nöjd!

Nu på kvällen har jag inte gjort ett skit, bara suttit här och kollat på film och sånt. Har kollat på Livet enligt rosa, mogen som jag är, kan inte rå för det ;)  Funderar på att kolla på Micke & Molle eller nåt nu .. men kanske ska sova istället. Imorgon ska jag ju som sagt upp och gymma, och sen blir det kalas hos min kusin som har fyllt 13 år, weho! Får ju dock inte äta något fika eller nåt, eftersom att jag har gett mig fan på att inte stoppa i mig sånt skit fram tills vi åker till kreta, som är om en vecka .. Så det borde man ju klara! Nu blir det sängen. Sleep well cykelställ ..


bild från arkivet. lillasyster har hållt på med den där huvud-kliar-saken i mitt huvud idag! fy17 vad skönt!


Postat av: Sara

Vilket härligt hår! :) Hoppas du har en skön semester :)

2011-08-09 @ 11:33:13
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0