GALLTVÅL!

Nu är det så att mitt vita nya favoritlinne har blivit utsatt för något hemskt! En vinfläck! Blev helt förkrossad när jag fick syn på det, så nu har jag varit på Hamtex och köpt såndär Galltvål som jag har hört ska vara så bra och ta bort alla fläckar. Har det på just nu, och ska snart tvätta linnet i maskinen med lite galltvål utblandat med sköljmedlet, så vi får väl se om jag kommer att rekommendera det senare eller inte. Blir faktiskt besviken om det inte funkar, för har hört att den verkligen tar bort allt. Så nu är det bara att hoppas då! Skulle bli så himla glad. Linnet finns inte kvar att köpa längre, så min värld går under om det inte funkar haha. Nåväl ..

Idag har jag bara varit ute i solen hela dagen och solat och tagit det lugnt, så himla underbart. Emelie var ju här också, myspys! Just nu håller pappa på att grillar, så det blir att käka grillat ikväll, hur nice som helst. Det är ju nästan brottsligt att inte grilla när det är så här underbart väder ;) Aja nu ska jag hjälpa mamma att duka och sånt! KRAM PÅ ER! :D



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0