Mot gymmet

Hoho värst vad jag har blivit duktig på att uppdatera helt plötsligt. Sitter här och gör mig iordning litegran för att åka till gymmet med Rebecca. Ska köra massa crosstrainer och mage, asnice. Sen så blir det antagligen en snabb visit hos mormor, och sen åka hem och städa rummet, måste göra det innan vi åker på torsdag. Hatar att komma hem till ett stökigt rum efter semestern. Nej nu ska jag byta om och sen cykla iväg! Hoppas alla får en trevlig tisdag :) kram! Btw, mina kläder från bubbleroom har inte kommit än. Hoppas verkligen att dom kommer imorgon ... ;o


bara två dagar kvar nu!<3


Postat av: Linda

Härligt med gymträning! Men visst är det lite jobbigare att ta sig till gymmet i sommarvärmen? :)



yes, det är mitt marsvin

2011-07-26 @ 16:44:55
URL: http://lillyz.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0