Slapptisdag

Idag väckte mamma mig skittidigt, typ klockan tio för att vi skulle åka och storhandla, hon och jag. Efter storhandlingen stannade vi på djurmagazinet så jag kunde köpa massa god mat och godis till Harryboy, och sen åkte vi hem. Har inte gjort nånting efter det. Bara kollat på Desperate Housewives och tagit det lugnt. Eller jag sorterade lite bland mitt smink, la allt i separata necessärer och gjorde snyggt, har tvättat alla borstar också! Känns rätt fräscht ;)  Bakade faktiskt en kladdkaka nu på kvällen också för att jag hade så tråkigt. God blev den, men kanske lite väl kladdig .. men det heter ju kladdkaka så.


Nu tänker jag kolla på någon barnfilm och somna till den, funderar på Alfons Åberg eller Pongo, men vi får se. Imorgon ska jag jobba, mycket trevligt hihi! Hoppas ni alla har haft en trevlig dag! Puss!


bild från förra sommaren.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0