what to dooo

Idag när jag äntligen bestämmer mig för att ta mig till gymmet, så får jag höra att friskis är stängt idag, fett nice. Inte! Jag som skulle ta tag i träningen igen idag. Jaja, jag får gå ut på en lååång promenad efter att jag har laddat in en massa bra musik på min gula ipod ;) Promenader är också mysiga, och det är ju fint väder så varför inte liksom ;) Sen kanske det kan bli ett dopp i poolen när man kommer hem hihi.

Åh om två veckor och en dag åker jag med min familj till Kreta, Agia marina. Ska bli så himla härligt, längtar som sjutton! :) Där kanske man kan få lite färg också haha, blir nästan aldrig brun här i Sverige, får dränka mig i brun utan sol! Aja nu ska jag väl göra mig iordning och gå ut och gå någon timme! :) Puss&kram på er!!


bild från Mallorca förra året!


Postat av: Sandra - humsan

Hej , riktigt bra blogg ! :D

Lust att följa varandra via bloglovin ? :)

kram

2011-07-14 @ 08:48:20
URL: http://humsan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0