Anki och pytte ;D

Idag på eftermiddagen har jag bara varit hemma och haft det trevligt. Varit ute på baksidan en hel del i det fina sommarvädret! Sen på kvällen har det varit myskväll med lillasyster. Pizza och Desperate housewives! Tog även en promenad på över två timmar med Jonna och Linnea, riktigt skönt, gick och pratade om en massa olika saker! :) Tycker om att vara ute och gåå ^^ Nu tänker jag lägga mig och kolla på Anki och pytte haha tönt. Sen ska jag sova, klockan är sent! kram!

Önskar att pengar växte på träd, det finns så himla mycket jag vill ha just nu. Mest smink och sånt, behöver nya ögonskuggor och borstar till det. Hatar pengar samtidigt som jag älskar det .. GODNATT



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0