Blir så trött

På dina onödiga gräl och kommentarer! Det är som att du bara vill ha något att tjaffsa om, vad det nu är som är så roligt med det, det fattar jag inte. Åh suck, är så irriterad nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Antar att du fick som du ville den här gången också.

Har iallafall städat lite i mitt rum idag, och det behövdes verkligen kan jag ju tala om. Har fortfarande lite kvar att göra, som damma hyllorna, rensa i sminklådan (behövs!) och lite såntdära, men det får jag ta en annan dag för nu ska jag sätta mig och prata lite med Harry. Sen ska jag kolla på One tree hill innan jag somnar. Godnatt med er.


tips på bra värmeskydd:


Postat av: Lovisa

du menar säkert mig :s

2011-06-07 @ 00:38:57
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0