Harry!

Nu har vi en ny familjemedlem, min hamster Harry! Han är en underbart söt Angora hamster! :D lurvig och fin! Rebecca köpte också en hamster, en guldhamster som heter Alejandro .. (haha lady gaga nörd) Den skulle först heta Judas, men så tyckte hon att han såg för snäll ut för att heta det, så det blev Alejandro ..

Iallafall, så har Emelie varit här hela kvällen. Hon åt med oss, och så har vi kollat på Big brother finalen. Tycker faktiskt det var helt okej att Simon vann, det spelade inte så stor roll för mig :) Nu har vi iallafall nyss kört hem Emelie, och nu ska jag lägga mig och kolla på One tree hill, och sen sova ^^  Och imorgon är det ju röd dag, så det blir ingen praktik då heller! :o  Nej hörrni, nu ska jag krypa ner under täcket! godnatt på er!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0