Klantarsel!

Nu tänker jag tala om vad jag råkade göra igår! Efter att jag använt min rengöring så skulle jag ta lite ansiktsvatten, och sen när jag skulle ta tag i flaskan och skruva på locket så hade jag istället ner flaskan i handfatet, så typ hälften rann ut! Åh blev så ledsen och besviken! Det var ju Clinique! :<

Nåväl .. imorse blev jag väckt av att dom ringde från Kicks och frågade om jag kunde hoppa in och jobba idag, och det är väl klart att jag kunde ;) Gjorde mig iordning snabbt och så cyklade jag dit. Började vid elva och slutade klockan sju, mycket bra! Skulle ju egentligen börjat jobba imorgon, men det här var ju inte helt fel det heller, lite extra money! TIHI iallafall så kom jag hem för en stund sen, och nu tänkte jag snart spela lite the sims, sen sova för jag är trött, och har lite ont i huvudet! Puss & Kram!


Tänk att det redan är 17 år sedan. Jag saknar dig Stefan!


Postat av: Rebecca!

sv; tack! :D jodå allt är fint, med dej då? :D

Kram!!

2011-06-27 @ 23:41:26
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0