SVAR!

svar:

Det kan jag svara på! Jag hatar inte lady gaga, jag har egentligen ingenting emot varken henne eller hennes musik, jag tycker bara att hon är väldigt uttjatad och överdriven. Med tanke på att min lillasyster går och sjunger på hennes låtar hela tiden, så lär jag mig nästan låtarna innan jag ens har hört Lady gaga sjunga dom haha. Jag gillade Lady gaga i början, tyckte hon var grym. (var till&med och såg henne i globen den 8e maj förra året) meeen som sagt, hon börjar bli en aning uttjatad för mig. Hoppas du är nöjd med svaret ^^

Iallafall så har jag nyss gjort mig iordning och om ett tag kanske jag ska till stan och ta en fika med Andreas, och sen blir det förberedelser inför imorgon med Jonna. För imorgon åker jag, Jonna, Linnea, Jennifer, Rebecca och hennes kompis Linn till Liseberg, kommer bli helt awesome! Så det blir att planera litegran, köpa lite färdkost till tågresan och såntdära! Nåväl nu ska jag väl fortsätta fixa mig :) Kram på er!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0