Vaken på småtimmarna.

Jaha, här sitter man mitt i natten och har inget alls för sig egentligen. Funderar på att gå och lägga mig, men det innebär så mycket! T.ex. tvätta bort sminket, smörja in sig osv, borsta tänderna, ta bort alla kläder och allt som ligger på sängen .. ni ser, en massa saker som jag inte orkar göra, och därför är det mycket enklare att bara sitta här och kika runt på olika saker.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Mormor kom hit mitt på dagen och käkade lite jordgubbar och glass med oss, och sen så har jag väl bara tagit det lugnt. Sen lite senare på kvällen så gick jag ut och gick på en tre timmar lång promenad med Jonna och Jennifer, nice. Jag gillar att vara ute och gå, det är så skönt på något vis. Sen har jag suttit här hela kvällen efter det. Lyssnar på gnisslet från hjulet som min hamster Harry springer i. Nej nu får jag ta tag i tandborstningen och allt det där jobbiga som jag inte orkar göra. Hoppas alla har haft en trevlig Tisdag!

Längtar till nästa Onsdag, då jag, Jonna, Linnea och Jennifer ska åka till Göteborg och gå på Liseberg. Min lillasyster och hennes kompis ska också följa med! Supermysig dag kommer det nog bli, vill att tiden ska gå fort!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0