seg dag

Idag händer ingenting, bara vara hemma och ta det lugnt, även fast det är lördag. kan ju också vara skönt ibland, men inte när man är sugen på att göra något. Skulle egentligen festa med Tua idag, men hon har blivit sjuk så det blir inget med det. Och dom andra var ut igår medan jag låg hemma död med huvudvärk och sånt, inte speciellt skoj heller. Men har ju iallafall Greys anatomy att kolla på ikväll och det är ju alltid något. Försöker fixa mina naglar också, men det blir bara kladdigt och fult hela tiden ;p

Funderar faktiskt på att gå och "bygga" naglar hos en tjej, men vet inte riktigt. Det blir ju asfint men det är lite dyrt för min arbetslösa ekonomi haha. Men får jag jobb så kommer jag utan tvekan fixa det :) Aja nu ska jag väl kolla lite bloggar och såntdääär.


Bjuder på lite nostalgi

 


Postat av: Wilma:D

Sjukt fin blogg du har!!

Kram^^

2011-03-05 @ 17:56:20
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Juliansine

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-09-01 @ 06:53:22
URL: http://juliansine.blogocial.com

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0