Söndag!

Nu kan man ju säga att helgen är slut, men det gör inte mig något eftersom jag är ledig måndagar och tisdagar också. Idag har jag tagit en promenad med mamma till hennes jobb så det blev ungefär en timme, och sen så kom pappa och hämtade mig där, så åkte vi till netonnet. Där köpte jag ett objektiv, woho! Det blev ett zoom-objektiv med 55-200 mm, är riktigt nöjd! Och speciellt dyrt var det inte heller, kostade 1890 kr, så det är ju rätt bra. Annars har jag väl inte gjort så mycket mer, eller jag har ju fotat massa såklart!

Har även startat en fotoblogg (HÄR), där jag kommer att lägga in en massa bilder som jag tar under våren osv. Så kika in där om ni känner fört, annars får ni väl låta bli ;) hoppas ni alla har haft en trevlig helg, det har jaag. puss på er!


Postat av: Rebecka

Sv:

Okej. Har hört att det ska vara bra.. Min hy är nog bland hy.



Ha en bra dag, kram

2011-03-21 @ 07:05:29
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: Blog5498

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-09 @ 07:16:46
URL: http://blog5498.blog366.com

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0