Todays

Idag så har jag varit hemma från praktiken. Eller hemma har jag ju faktiskt inte varit, jag har varit hemma hos Emelie och Roberto hela dagen och kollat på film. Tog bussen till stan för jag tänkte gå till praktiken, men så får man världens magknip på busshållplatsen, så man bara vill lägga sig på marken och skrika och gråta, och det blev inte bra :( så när jag kom ner på stan var det fortfarande inte bra, så jag gick upp till Emelie och Roberto istället, och ringde och sjukanmälde mig. Usch får så dåligt samvete när jag inte kommer, men alla blir väl sjuka ibland. Efter några timmar blev det iallafall bra.

Iallafall så kollade vi på "Dumma mig" och "upp" hihi riktigt mysiga filmer måste jag säga! Men gillade nog "Dumma mig" mest ^^ Sen så målade Emelie mina naglar och så pratade vi bara lite och sånt, myspysigt! När jag kom hem så började jag städa mitt rum, och jag håller fortfarande på, blir ju avbruten av datorn hela tiden hihi :d Sen så kom Rebecca dit också, hon hade varit och klippt sig, superfin blev hon i skallen :D Nu ska jag se Greys anatomy med Rebecca, puss på er!

Juste, klippte ju håret kort igår :D bild kommer upp sen ^^ kram


Älskar O.P.I s nya färger! :)

Postat av: Barnens Hjältar

Tack så mycket för titten och lyckönskningarna :-)

Ja som du säger så blir alla sjuka någon gång så det skall du inte ha dåligt samvete för!

2011-03-31 @ 12:41:27
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: amanda

snygggaaaa! :D

2011-04-06 @ 19:41:03
URL: http://amandaliindqvist.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0