CV

Sitter här och försöker finslipa lite på mitt cv men det går väl lite sådär! Måste nämligen bli klar med det ikväll men det är svårt. Men känner mig ganska klar nu, mamma ska få kolla på det när hon kommer hem också!

Idag har jag iallafall praktiserat igen eftersom det är måndag, woho! Det var verkligen hur lugnt som helst, hela dagen! Nästan inga kunder alls, allt stog snyggt i hyllorna, gick inte att fylla på i ställen, nästan inga varor som kom alls, så det har kännts ganska dött idag faktiskt, och tiden har gått rätt långsamt. Men några kunder har man iallafall fått hjälpa. Känner att det blir lättare och lättare att hjälpa kunder själv, känns awesome! Efter praktiken gick jag och hälsade på storasyster på andra Kicks, och sen tog jag bussen hem. Har käkat mat med Snäckan, och tog nyss en dusch, skönt! Nu ska jag föna håret och fixa det lite (så man hinner gå upp tidigare imorgon för att fixa det, hatar att fixa håret när det är nytvättat ..) och sen blir det att lägga sig och se film eller nåt :) puss på er!


längtar tills vi fyller poolen! ^^


Postat av: Ackelina

Hoppas du får en underbar dag :)

2011-05-17 @ 10:40:13
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0