Dear mr president

Jag undrar om jorden kommer gå under på lördag .. om den gör det så kan jag lika gärna göra slut på alla mina pengar nu genom att köpa massa roliga saker? Typ tons of parfumes eller nåt. Fast .. jorden går nog kanske inte under, men kanske. Ne, hur kunde en gubbe bara bestämma att han skulle ge jorden 7000 år? Nej nu får det vara nog för fan.

Har iallafall praktiserat hela dagen, jag älskar Kicks, what more can i say? Var dock ganska lugnt idag, inte så mycket folk, men en del kunder har man allt fått hjälpa. Blir så glad när jag märker att jag kan hjälpa folk med nya greyer, yey! Iallafall när jag slutade så tog jag bussen hem och nu har jag kollat på Greys anatomy med Snäckan, och käkat jordgubbar med grädde, idag också HEHE, sjukt gott. Nu tänker jag gå och lägga mig för jag är trött som en häst. Tomorrow is another day. Puss och godnatt :*



bild på mig och Tellus på Kicksfesten i lördags! ;D



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0