efterbliven säng!!

Har varit med Tommy största delen av dagen, det blev att kolla på tv, snacka och ha det trevligt :) Åkte dock hem rätt tidigt för att jag var tvungen att fixa mitt rum. När jag kom hem såg mitt rum helt tomt ut, sängen var borta! Har ju köpt en ny, och den kommer hem på tisdag så nu har jag dammsugit hela rummet, och ställt in en efterbliven extrasäng som är jätteliten, jättelåg, och jätteranglig! Och nu kommer jag behöva ha den i två nätter, blä :( längtar tills nya sängen kommer! Den är dock bara 105 cm, är van med 120, men det blir säkert bra ändå! Nu blir det big brother, och sen jordgubbar, hallon och grädde med lillasyster!


Jag har tappat bort min jeansjacka! Har verkligen letat i hela huset och börjar få panik, den är helt spårlöst försvunnen, börjar undra om jag har glömt den någonstans, men tror inte det heller :/ åh!


Postat av: Lisa Pavasson

Får panik när jag tappar bort grejer, springer runt som en galning i hela huset och letar då..haha!

2011-05-11 @ 20:50:09
URL: http://bloggparken.se/lisapavasson

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0