fredagsmyys!

Idag har jag varit på praktiken såklart, och det var kul men väldigt lugnt hela dagen, inte så mycket folk :o Fick sluta runt fem och då tog jag en promenad till Rocklunda, där jag träffade Rebecca! Vi gick femman i spåret och pratade massor, riktigt skönt :) Älskar att vara ute och gå! Efter det så stannade vi på ica och köpte jordgubbar, kiwi och päronloka <3 hihi, så det blir myskväll ikväll! Blir väl säkert att se någon mysig film också :) kanske skriver mer sen, om jag känner för det! puss&kram, ha en trevlig fredagkväll :*


har redigerat lite bilder :)

före:



efter:

 

(bild från förra sommaren, längtar tills vi fyller poolen igen)


Postat av: Nathalie

Hej!



Jag hjälper en tjej att vinna en tävling!

(Thaipinnen.blogg.se)

Det skulle vara skit gulligt om du kunde rösta och sprida vidare! :)

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny



Kram!



Ps: Idag (lördag den 14:e) är den sista dagen man kan rösta!

2011-05-14 @ 12:23:44
URL: http://nathas.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0