idag har jag jobbat!

Idag har jag som vanligt praktiserat på Kicks, awesome som vanligt då! Det kom lite varor och sånt, och så har det varit ganska mycket folk, det har ju nyss varit löning så ;) Praktiserade fram till fyra, och sen jobbade jag mellan fyra och sju, nice! När jag kom hem fick lillasyster en klänning av mig, som jag köpte till henne idag :) Visste att hon hade spanat på den förut och varit lite sugen, så hon fick den av mig. Jag är typ världens snällaste! Iallafall så har jag nyss ätit mat, och nu har jag inget mer att skriva. Usch mina inlägg börjar bli så tråkiga :(  Nåväl, nu blir det väl one tree hill antar jag, haha nörd. Puss på er :)


Postat av: IDA [Fotoblogg]

Jag har "bara" två stycken, man måste ha minst två eftersom råttor är flockdjur! :) De är underbara mina råttor, ungefär som hundarna - väldigt smarta! :)

2011-05-26 @ 21:05:52
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: IDA [Fotoblogg]

Ja jag hade också ökenråttor förr, men dem var långt ifrån lika personliga :/ men de är också trevliga djur! :) De blir 1 år i Juli :)

2011-05-26 @ 21:38:23
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: sofia

Fin blogg :D



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna så kommenterar jag tillbaka:) Och få chansen att bli veckans/dagens blogg:)



Ha en bra dag

2011-05-26 @ 21:49:50
Postat av: L I F T U P .blogg.se - Sara

Hur länge har du praoat där? :)

2011-05-26 @ 22:13:18
URL: http://liftup.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0