jobb-lördag!

Skulle egentligen åkt till Stockholm idag med mina vänner, men jobbet kommer ju först såklart ;) Så har jobbat hela dagen på Kicks idag, awesome! Det var rätt lugnt hela dagen, kom väl någon rush på eftermiddagen men annars har det nästan varit helt dött i butiken ;p Aja, skoj var det iallafall.

När jag slutade gick jag halva vägen hem, sen så tog jag bussen sista halvan haha :d När jag kom hem blev det tacos och sånt, och ikväll blir det jordgubbar + ramlösa, lovely! Tror jag har kommit in i en jordgubbsperiod .. äter jordgubbar typ varje dag :o Aja, nu ska jag se One tree hill, ovanligt? Nej för jag är sjukt beroende av den serien just nu .. ;o


köpte nytt värmeskydd till håret idag också, så ska prova got2b´s, får hoppas att det är bra ;) remember, använd alltid värmeskyddande innan du fönar/plattar/lockar håret, annars blir det slitet fort och såntdär, och det vill man ju inte ^^


Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.devote.se)

Vill du va med i veckans blögg? Det finns at my place. Bara kika in KRAMIS



förlåt om jag stör! f

2011-05-22 @ 08:44:29
URL: http://fannyjosefin.devote.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0