Life is for the living, the forgiving and for leaving town alive

Idag har jag jobbat hela dagen, helt awesome, och det har faktiskt varit mycket folk hela dagen, gillart! Det var ju löning för några dagar sen, och så är det ju lördag så folk passar väl på att handla hihi. Efter jobbet så blev det lite marknad på rocklunda, jag köpte en våffla, en rem och lite brända mandlar (ett måste när det är marknad)! Sen när jag kom hem blev det tacos med familjen och nu sitter jag och kollar på one tree hill, ja det var ju ovanligt .. inte direkt kanske. Ikväll blir det iallafall att se one tree hill och käka glass och sånt. Känner mig så enormt jättetråkig när jag är hemma på en lördagkväll medan andra är ute på krogen eller så, men jag blir så sjukt trött efter att ha jobbat en dag, vet inte varför. Går typ och lägger mig redan vid elva när jag har jobbat, även fast det är lördag  ..

Iallafall imorgon är det mors dag, och mamma fick en liten present idag. Jag och mina två systrar skickade in en bild på mamma (som för övrigt blev väldigt mörk, så man såg knappt bilden .. jävla vlt) och skrev en liten gullig text under, och hon blev superglad hihi :) Imorgon blir det besök hos farmor och farfar och fika lite. På måndag ska farfar opereras, är lite orolig :/ Iallafall, sen på kvällen imorgon kommer storasyster hit och äter! :)

Hoppas ni alla har en trevlig lördagkväll :) puss & kram på er!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0