Teckla

Imorse hittades min lilla ensamma underbara råtta Tecka död i sin bur. Men det kändes rätt skönt eftersom att hon har mått dåligt och varit sjuk så länge nu, i flera veckor. Så nu behöver hon inte lida längre, och det är skönt. Pappa har begravt henne på baksidan också. Kommer såklart att sakna henne, kommer sakna att höra någon som kraffsar mitt i natten, och att höra hjulet gnissla :) Men man kan ju inte bara tänka på dig själv, det här var skönt för henne.

Har iallafall varit på praktiken idag, mallade om herrdofterna, och sen så inventerade jag smycken och hårgrejer, dagen har gått ganska snabbt :) Efter praktiken gick jag på stan en stund, köpte en svart bikiniöverdel som man knyter i nacken och ryggen, men orkar inte lägga upp bild på den ;D  Sen så tog jag bussen hem och nu sitter jag här, utan att höra någon kraffsa runt i spånet, det är för tyst. Vem ska jag nu ge alla pappersrullar? :o Nåväl .. ska väl nfixa något att äta nu. Puss och kram!




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0