Tisdag ...

Vet att jag är rätt osocial på bloggen just nu, men det blir så i veckorna när man praktiserar hela dagarna, och så är man helt slut när man kommer hem, så det blir inte så mycket då. Idag har jag iallafall praktiserat och sen så åkte jag och Snäckan till Hälla, för att jag skulle lämna in cv till Kicks, i hopp om att få jobb på Erikslund sen när Kicks kommer dit, och det gick massa bra :) '

Sen så åkte vi hem, men på vägen stannade vi och köpte en massa jordgubbar och kiwis hihi (y) och när vi kom hem blev det mat, och sen Desperate housewives såklart! Satt och käkade jordgubbar och grädde till det, pretty awesome! Nu ska jag väl se på one tree hill och lägga mig och sova, imorgon är en ny dag! Det här blev ju ett väldigt intressant inlägg .. kanske inte. Förresten har jag hört att jorden kommer gå under på lördag, och jag är skiträdd, som vanligt eftersom jag tror på allt såntdär. Usch tycker verkligen det är jättejobbigt :( Aja, gnite!

Har sagt det förr, säger det igen, bästa mascaran ever! Om du inte har provat, do it!


Postat av: hanna'

sv: åh, tack ! :D



allt e bra med mig :) själv ? ;)

2011-05-18 @ 18:09:44
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0