zzz ... jordens undergång?!

Imorse vaknade jag av att det smällde som bara den! Jag var helt säker på att det var jorden som höll på att gå under, var hur rädd som helst, men sen insåg jag att det "bara" åskade, men jag hatar åska också, usch det är så hemskt!

Iallafall så lyckades jag somna om ungefär en timme och sen var det dags att gå upp. Fixade mig och allt sånt sen så fick jag skjuts av mamma till kunskapscompaniet, där det var lite föreläsning med Adecco, och sen blev det praktik på Kicks för fulla muggar :) Kom massa varor idag, så det fanns saker att göra hela dagen, awesome! Hade ett litet kort möte med min handledare också och det gick braa. Sen efter praktiken tog jag bussen hem och så har jag käkat och kollat lite på semifinalen i eurovision, och har nyss druckit upp ett stort glas med smoothie, så sjukt gott!

Nu ska jag studsa in i duschen och tvätta håret och göra mig klar och sen lägga mig och kolla på one tree hill en stund medan jag väntar på John Blund ;) kram på er och godnatt :*



bildbrist, så blir en bild från i somras :)



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0