Dålig uppdatering, i know that!!!

Jag har blivit kass på att uppdatera här i bloggen, men det är ganska mycket jobb just nu och är jämt dödstrött när jag kommer hem på kvällen, men nu blir det en liten update iallafall! Idag har jag jobbat på Igor, det var ett tag sen. Men roligt var det, att jobba med storasyster också :) Vi var själva sista timmen och stängde tillsammans, skojigt värre. Det var ganska dött i butiken hela dagen men dagen har gått ganska fort ändå! När jag var där på Igor så ringde min chef från Erikslund och frågade om jag kunde komma in och jobba imorgon, och det är klart jag kan. Blev superglad :) Det hade tydligen kommit in jättemycket julvaror så det finns nog saker att göra hela dagen imorgon, så det är bra! Vet inte vad jag ska skriva mer, har precis duschat och tvättat håret och nu tänkte jag snart lägga mig och se film eller nåt på tv eller så. Men jag hoppas ni alla har haft en trevlig måndag, och en trevlig helg! Puss&kraaaam!



Favoritnagellacket just nu. Älskar det.




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0