En massa massa varor

Idag har tiden gått riktigt fort på jobbet. Började tio och började packa upp varor på en gång, och det var inte direkt lite varor. Vi höll verkligen på med varorna hela dagen, och vid sex när jag slutade så fanns det fortfarande en hel del kvar. Herrejesus. Men som sagt dagen har gått fort, man har inte varit sysslolös en sekund! Känner att jag har lite träningsvärk i armarna efter alla tunga kartonger jag har burit idag också hihi, här behövs inget gym inte! Iallafall så kom mamma och hämtade mig efter jobbet, så åkte vi hem och gjorde mat. Nu har jag precis spelat Wordfeud med Johan, och tro det eller ej men han vann även fast jag började första ordet med 70 poäng! Nåväl jag spelade lite dåligt med flit så att han skulle kunna vinna, jag vann ju igår så ;)

Nu sitter jag iallafall och kollar lite på Andra avenyn och snart ska jag gå och lägga mig, känner mig jättetrött verkligen. Imorgon blir det gymmet med Rebecca på förmiddagen, det behövs verkligen! Det blir alldeles för lite träning nu när man jobbar så mycket. Dom dagarna man är ledig vill man helst bara sitta hemma i myskläder osminkad hela dagarna. Men imorgon är det bara att köra, siktar nog på en timmes crosstrainer! :)


Köpte förresten världens snyggast nagellack idag från O.P.I. kommer användas flitigt!

Postat av: Matilda

Snyggt!

2011-11-15 @ 14:11:34
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0